16.5.13

bloemen





























Een paar keer per jaar verandert ons huis in een kleine bloemenwinkel. Een vriend van de familie zit in het verenigingsleven en als er gezellig getafeld wordt, brengen die heren en dames bloemenpracht mee uit eigen tuin. Bij het opruimen verdwijnen die dan in de vuilnisbak.
Ondertussen weten ze dat ze er iemand heel veel plezier mee kunnen doen. Ik. Dan maak ik bloemenhoekjes in huis. Ik wou dat jullie het konden ruiken! Heerlijk als ik passeer.
Deze week hadden ze een extraatje (niet uit de tuin) voor de moeders voorzien. Een Gentse trots, de azalea. Er waren er enkele te veel....

1 opmerking:

  1. Die bloemen. Mijn moeder is er ook zot van, ze gaat speciaal wandelingen maken opzoek naar paarse seringen (haar lievelingsbloemen). Dan komt ze thuis met grote boeketten. Heel het huis ruikt ernaar. Echt lente.

    BeantwoordenVerwijderen