19.9.14

1967






























Negentienhonderd zevenenzestig. September. De laatste stoomlocomotief verdwijnt in ons land. In Zweden mag men voortaan rechts rijden en in Nederland wordt prins Willem-Alexander gedoopt. Op de negentiende werd ik met een weekje vertraging geboren, als de eerste dochter van vader en moeder. Twee dagen eerder had Koen Wauters (lees ik vandaag) hetzelfde gedaan. Je kan me een leeftijdsgenoot van Nicole Kidman, Carla Bruni en Julia Roberts noemen. Om maar even te duiden waar je me op de tijdslijn moet situeren.

Vandaag mag ik dus kaarsjes blazen. Gebak staat in de oven. De koffiekopjes staan klaar. Schuif aan...


1 opmerking:

  1. een dag te laat
    maar toch
    van HARTE gefeliciteerd
    ik wens je een
    allemachtig prachtig jaar

    dikke xxx
    Patrice

    BeantwoordenVerwijderen